Friday, March 2, 2012

Shimmerz and MME...

Oh it's so sunny and beautiful here at the moment.  Maybe a little too hot, but I would have that over the cold any day!!!  I am a little sad that summer is offically over and we will soon be moving into the cooler months.  Now yellow isn't a colour that I've scrapped alot with lately.  I don't know why, it's such a happy colour:)  I pulled out my MME papers (who doesn't love this new range) and went with all the colours! 
Shimmerz offers any colour you could imagine and here is what I used to create my layout.

Coloringz in Mandarin Mai Tai and No Yoking
Spritz in Carribbean Sunset
Vibez in Before Dawn
Shimmerz in Coal
Pearlz in Blue By U
 
The picture of the boys wasn't the best, I just took it on my iphone but I loved it anyway!
 
"Snuggles"
 


 Lots of splatters of Coloringz and Vibes.  I always take the nozzle off the bottle and apply it by flicking the excess onto the page.   Lots of texture paste on my distressed edges and added more Shimmerz.


Love my little banner and twine:)  Oh yeah, I have also found a new love of Washi tape!  I have some or order.  I know I am a little slow with trends but I just picked up this Amy Tangerine tape at my lss and I'm hooked!!



So there you have it, a super fun, get messy, happy, shimmery layout!!!!
Thanks for visiting and once again for those lovely messages you all leave:)
xo

12 comments:

amanda73 said...

omg how stunning is this, love everything you do...... im slow with trends too, havent got into the whole washi tape thing yet, but im sure i will.... i love mess too, prob comes from having 7 boys lol

Sandy Davis said...

Beautiful layout and love all the yellow and that banner!

Lizzyc said...

Absolutely stunning... soooo many layers... soooo many gorgeous details.. you are amazing...and yellow doesn't get used enough i reckon!!

Chantal Vandenberg said...

Oh this is delightful! Love those colours too!!! Totally gorgeous! :D

ANUPAMA CHOUDARY said...

Wish I could be as spontaneous and "messy" as you :))))

Kate said...

that is stunning stace. I wouldnt have picked you as a MME gal, but you have made it absolutely beautiful. great job!! <3 ya xox

Meg Giroux said...

This is just amazing!!!!!!! I love all the layering you did!

Thuria said...

Oh my God! It's so beautiful! I wonder how many levels of paper you put!!!

Here in France, Spring is coming little by little, and I'm keen to be in summer!

Miae said...

Another gorgeous page! Those photos are so sweet!

Di Garling said...

Beautiful as always Stacey. Love it.
Cheers Di xo

Thuria said...

I love it!!! And the colours!!!!

Unknown said...

Love your work & enjoyed the tutorial! Colors are awesome! Thanks for sharing! Sheree